Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Συνάντηση μεταξύ Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και του Προέδρου της ΔΕΗ





Στη συνάντηση που  πραγματοποιήθηκε χθες στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ μεταξύ των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ και του Προέδρου και  Διευθύνοντα Συμβούλου  της ΔΕΗ,κ. Μανώλη Παναγιωτάκη, παρευρέθησαν οι Σταύρος Αραχωβίτης, Νατάσα Γκαρά, Γιώργος Καϊσας, Μάριος Κάτσης και Νίκος Παπαδόπουλος καθώς και  συνεργάτης του Υπουργού Ενέργειας και Περιβάλλοντος, κ. Σταθάκη.
Κεντρικό ζήτημα της συνάντησης αποτέλεσε το μείζον θέμα των οφειλών των αγροτών και των παραγωγών προς τη ΔΕΗ, το οποίο ταλανίζει μια μεγάλη μερίδα του αγροτικού πληθυσμού της χώρας. Με γνώμονα τη διευκόλυνση και τη στήριξη του αγροτικού κόσμου, οι Βουλευτές πήραν την πρωτοβουλία για τη σύσκεψη αυτή, ώστε να τεθούν επί τάπητος όλες οι παράμετροι και να εξεταστούν όλες οι δυνατές διευκολύνσεις.

Όλοι οι Βουλευτές, από διαφορετικές περιφέρειας της Ελλάδας, εξέφρασαν στον κ. Παναγιωτάκη την αναγκαιότητα για στήριξη από την πλευρά της ΔΕΗ στους αγρότες με ένα βιώσιμο προγραμματισμό δόσεων  των οφειλών τους, υπογραμμίζοντας την εποχικότητα των εισοδημάτων τους, τον αστάθμητο παράγοντα των καιρικών φαινομένων που επηρεάζει την παραγωγή τους αλλά και την εξαιρετική σημασία της εύρυθμης λειτουργίας των ΤΟΕΒ και των ΓΟΕΒ για τους παραγωγούς, καθώς αυτοί είναι και οι οργανισμοί με τις μεγαλύτερες οφειλές προς την εταιρεία.





Από την πλευρά του ο κ. Παναγιωτάκης αναφέρθηκε  στην πρόσφατη απόφαση από τη μεριά της ΔΕΗ να λαμβάνουν οι πελάτες με αγροτικό τιμολόγιο έναν λογαριασμό για την εξόφληση του, περίπου στο τέλος Σεπτεμβρίου, αφού θα έχουν πληρωθεί οι αποζημιώσεις και οι πωλήσεις των προϊόντων τους, ώστε να εξασφαλίζεται μεγαλύτερη οικονομική ρευστότητα κατά την καλλιεργητική περίοδο.Εκτός αυτού, δεν παρέλειψε να σημειώσει πως η ΔΕΗ έχει εμπράκτως αποδείξει πως βρίσκεται μονίμως δίπλα στους συνεπείς πελάτες της, οι οποίοι έχουν έρθει αντιμέτωποι με οικονομικές δυσκολίες και πως σε κάθε περίπτωση, κάθε πολίτης, αγρότης και μη, ο οποίος προσπαθεί να καλύψει τις τυπικές του υποχρεώσεις  μπορεί να απευθύνεται τόσο σε τοπικά καταστήματα της περιοχής του, όσο και στα γραφεία της Κεντρικής Διοίκησης για να διακανονίσει τις οφειλές του, με τρόπο που δε θα ζημιώνεται η ΔΕΗ αλλά θα εξυπηρετεί και τις οικονομικές δυνατότητες του πελάτη.

Αξίζει να σημειωθεί, πως η εταιρεία τα τελευταία χρόνια έχει επιδείξει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία, όσον αφορά τους διακανονισμούς και τις ρυθμίσεις των οφειλετών της και συνεχώς βρίσκονται σε αναζήτηση λύσεων ως προς τη διευκόλυνση των πελατών, και κυρίως των αγροτών. Έγινε απολύτως σαφές πως στην παρούσα δημοσιονομική κατάσταση δεν είναι εφικτό να ανακοινωθεί ένας νέος τρόπος ρυθμίσεων, ωστόσο είναι ιδιαίτερα σημαντικό να γνωρίζουν οι αγρότες πως σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να έρχονται σε συνεννόηση με την εταιρεία ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη συνεργασία.

Σε κάθε περίπτωση και οι δύο πλευρές συμφώνησαν να παροτρύνουν τους συνεπείς πελάτες, τους παραγωγούς που αντιμετωπίζουν δυσκολίες αλλά και τους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων να αξιοποιήσουν τις υπάρχουσες ρυθμίσεις και να επιζητούν τον καλύτερο δυνατό διακανονισμό με τη ΔΕΗ.

Το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου