Η Κυβέρνηση έχει αφήσει τον κλάδο των ταξί στην τύχη του, όπως καταγγέλλουν 45 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, με ερώτηση τους που κατατέθηκε με πρωτοβουλία του βουλευτή Ηρακλείου, Σωκράτη Βαρδάκη.
Η λειτουργία των ΤΑΞΙ κατά τη διάρκεια της πανδημίας δε σταμάτησε. Επιβλήθηκαν όμως περιορισμοί στον τρόπο λειτουργίας τους, οι οποίοι, παράλληλα με την απουσία μέτρων στήριξης, οδήγησαν τους περισσότερους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ σε οικονομική ασφυξία.
Η Κυβέρνηση έχει αφήσει τον κλάδο στην τύχη του και τα αρμόδια Υπουργεία έπραξαν από ελάχιστα έως και τίποτα για τους περισσότερους ιδιοκτήτες, οδηγώντας τους ίδιους και τις οικογένειές τους στην ανέχεια.
Σύμφωνα με την Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. και την πρόσφατη επιστολή τους προς τον Πρωθυπουργό, η απαγόρευση πλέον του ενός επιβάτη, ακόμα κι αν πρόκειται για μέλη της ίδιας οικογένειας, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας χρήσης του συγκεκριμένου μέσου μεταφοράς, γεγονός που οδηγεί σε κατακόρυφη πτώση των εσόδων των ιδιοκτητών. Εύλογα δημιουργείται το ερώτημα πώς άνθρωποι που διαβιούν στην ίδια οικία, μέλη της ίδιας οικογένειας, αδυνατούν από κοινού να χρησιμοποιήσουν το ίδιο ΤΑΞΙ.
Επιπρόσθετα, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης και την επιβολή περιοριστικών μέτρων, οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν μόνο την επιδότηση των 800 ευρώ, ενώ στο μέτρο της επιστρεπτέας προκαταβολής εντάχθηκαν λίγοι εξ αυτών, συγκεκριμένα το 40% από τους 35.000 ιδιοκτήτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους.
Επειδή, τα μέλη της ίδιας οικογένειας έρχονται σε στενή επαφή εντός της κοινής οικίας τους, η χρήση του ίδιου μεταφορικού μέσου δεν δημιουργεί περαιτέρω επικινδυνότητα για τους ίδιους,
Επειδή, σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης και οδηγός ΤΑΞΙ είναι πολύ περισσότερο εκτεθειμένος στον ιό συναλλασσόμενος με διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα,
Επειδή, το 60% των ιδιοκτητών ταξί δεν έλαβαν καμία οικονομική στήριξη, πλην των 800 ευρώ που δόθηκαν στην αρχή των περιοριστικών μέτρων,
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί
1. Προτίθενται να τροποποιήσουν τη σχετική ΚΥΑ, ώστε να επιτραπεί η μεταφορά πλέον του ενός επιβάτη και μελών της ίδιας οικογένειας με το ίδιο ΤΑΞΙ;
2. Προτίθενται να προστατεύσουν παράλληλα τον οδηγό με χρηματοδότηση υποχρεωτικής τοποθέτησης προστατευτικού κουβουκλίου στα πρότυπα των προστατευτικών κουβουκλίων οδηγών αστικών λεωφορείων;
3. Προτίθενται να εξετάσουν τη λήψη οικονομικών μέτρων στήριξης των ιδιοκτητών ταξί, δεδομένης της δραματικής μείωσης των εσόδων τους κατά τους μήνες στη διάρκεια των οποίων ίσχυε καθολικό lockdown;
Αθήνα, 21 Ιανουαρίου 2021
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ. κ. Υπουργούς
Οικονομικών
Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Υποδομών και Μεταφορών
Υγείας
Θέμα: «Σε εξαθλίωση οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ»
Η λειτουργία των ΤΑΞΙ κατά τη διάρκεια της πανδημίας δε σταμάτησε. Επιβλήθηκαν όμως περιορισμοί στον τρόπο λειτουργίας τους, οι οποίοι, παράλληλα με την απουσία μέτρων στήριξης, οδήγησαν τους περισσότερους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ σε οικονομική ασφυξία.
Η Κυβέρνηση έχει αφήσει τον κλάδο στην τύχη του και τα αρμόδια Υπουργεία έπραξαν από ελάχιστα έως και τίποτα για τους περισσότερους ιδιοκτήτες, οδηγώντας τους ίδιους και τις οικογένειές τους στην ανέχεια.
Σύμφωνα με την Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. και την πρόσφατη επιστολή τους προς τον Πρωθυπουργό, η απαγόρευση πλέον του ενός επιβάτη, ακόμα κι αν πρόκειται για μέλη της ίδιας οικογένειας, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας χρήσης του συγκεκριμένου μέσου μεταφοράς, γεγονός που οδηγεί σε κατακόρυφη πτώση των εσόδων των ιδιοκτητών. Εύλογα δημιουργείται το ερώτημα πώς άνθρωποι που διαβιούν στην ίδια οικία, μέλη της ίδιας οικογένειας, αδυνατούν από κοινού να χρησιμοποιήσουν το ίδιο ΤΑΞΙ.
Επιπρόσθετα, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης και την επιβολή περιοριστικών μέτρων, οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν μόνο την επιδότηση των 800 ευρώ, ενώ στο μέτρο της επιστρεπτέας προκαταβολής εντάχθηκαν λίγοι εξ αυτών, συγκεκριμένα το 40% από τους 35.000 ιδιοκτήτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους.
Επειδή, τα μέλη της ίδιας οικογένειας έρχονται σε στενή επαφή εντός της κοινής οικίας τους, η χρήση του ίδιου μεταφορικού μέσου δεν δημιουργεί περαιτέρω επικινδυνότητα για τους ίδιους,
Επειδή, σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης και οδηγός ΤΑΞΙ είναι πολύ περισσότερο εκτεθειμένος στον ιό συναλλασσόμενος με διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα,
Επειδή, το 60% των ιδιοκτητών ταξί δεν έλαβαν καμία οικονομική στήριξη, πλην των 800 ευρώ που δόθηκαν στην αρχή των περιοριστικών μέτρων,
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί
1. Προτίθενται να τροποποιήσουν τη σχετική ΚΥΑ, ώστε να επιτραπεί η μεταφορά πλέον του ενός επιβάτη και μελών της ίδιας οικογένειας με το ίδιο ΤΑΞΙ;
2. Προτίθενται να προστατεύσουν παράλληλα τον οδηγό με χρηματοδότηση υποχρεωτικής τοποθέτησης προστατευτικού κουβουκλίου στα πρότυπα των προστατευτικών κουβουκλίων οδηγών αστικών λεωφορείων;
3. Προτίθενται να εξετάσουν τη λήψη οικονομικών μέτρων στήριξης των ιδιοκτητών ταξί, δεδομένης της δραματικής μείωσης των εσόδων τους κατά τους μήνες στη διάρκεια των οποίων ίσχυε καθολικό lockdown;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Βαρδάκης Σωκράτης
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αθανασίου Αθανάσιος (Νάσος)
Αμανατίδης Ιωάννης
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος -Χρήστος
Βέττα Καλλιόπη
Γιαννούλης Χρήστος
Γκαρά Αναστασία (Νατάσα)
Γκιόλας Ιωάννης
Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος
Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καλαματιανός Διονύσιος - Χαράλαμπος
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Κόκκαλης Βασίλειος
Λάππας Σπυρίδων
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Ξανθόπουλος Θεόφιλος
Ξενογιαννακοπούλου Μαρία -Ελίζα (Μαριλίζα)
Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)
Παπαηλιού Γεώργιος
Παπανάτσιου Αικατερίνη
Παππάς Νικόλαος
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Σαντορινιός Νεκτάριος
Σαρακιώτης Ιωάννης
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Φάμελλος Σωκράτης
Φίλης Νικόλαος
Χαρίτου Δημήτρης
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος
Η λειτουργία των ΤΑΞΙ κατά τη διάρκεια της πανδημίας δε σταμάτησε. Επιβλήθηκαν όμως περιορισμοί στον τρόπο λειτουργίας τους, οι οποίοι, παράλληλα με την απουσία μέτρων στήριξης, οδήγησαν τους περισσότερους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ σε οικονομική ασφυξία.
Η Κυβέρνηση έχει αφήσει τον κλάδο στην τύχη του και τα αρμόδια Υπουργεία έπραξαν από ελάχιστα έως και τίποτα για τους περισσότερους ιδιοκτήτες, οδηγώντας τους ίδιους και τις οικογένειές τους στην ανέχεια.
Σύμφωνα με την Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. και την πρόσφατη επιστολή τους προς τον Πρωθυπουργό, η απαγόρευση πλέον του ενός επιβάτη, ακόμα κι αν πρόκειται για μέλη της ίδιας οικογένειας, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας χρήσης του συγκεκριμένου μέσου μεταφοράς, γεγονός που οδηγεί σε κατακόρυφη πτώση των εσόδων των ιδιοκτητών. Εύλογα δημιουργείται το ερώτημα πώς άνθρωποι που διαβιούν στην ίδια οικία, μέλη της ίδιας οικογένειας, αδυνατούν από κοινού να χρησιμοποιήσουν το ίδιο ΤΑΞΙ.
Επιπρόσθετα, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης και την επιβολή περιοριστικών μέτρων, οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν μόνο την επιδότηση των 800 ευρώ, ενώ στο μέτρο της επιστρεπτέας προκαταβολής εντάχθηκαν λίγοι εξ αυτών, συγκεκριμένα το 40% από τους 35.000 ιδιοκτήτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους.
Επειδή, τα μέλη της ίδιας οικογένειας έρχονται σε στενή επαφή εντός της κοινής οικίας τους, η χρήση του ίδιου μεταφορικού μέσου δεν δημιουργεί περαιτέρω επικινδυνότητα για τους ίδιους,
Επειδή, σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης και οδηγός ΤΑΞΙ είναι πολύ περισσότερο εκτεθειμένος στον ιό συναλλασσόμενος με διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα,
Επειδή, το 60% των ιδιοκτητών ταξί δεν έλαβαν καμία οικονομική στήριξη, πλην των 800 ευρώ που δόθηκαν στην αρχή των περιοριστικών μέτρων,
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί
1. Προτίθενται να τροποποιήσουν τη σχετική ΚΥΑ, ώστε να επιτραπεί η μεταφορά πλέον του ενός επιβάτη και μελών της ίδιας οικογένειας με το ίδιο ΤΑΞΙ;
2. Προτίθενται να προστατεύσουν παράλληλα τον οδηγό με χρηματοδότηση υποχρεωτικής τοποθέτησης προστατευτικού κουβουκλίου στα πρότυπα των προστατευτικών κουβουκλίων οδηγών αστικών λεωφορείων;
3. Προτίθενται να εξετάσουν τη λήψη οικονομικών μέτρων στήριξης των ιδιοκτητών ταξί, δεδομένης της δραματικής μείωσης των εσόδων τους κατά τους μήνες στη διάρκεια των οποίων ίσχυε καθολικό lockdown;
Αθήνα, 21 Ιανουαρίου 2021
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τους κ. κ. Υπουργούς
Οικονομικών
Ανάπτυξης και Επενδύσεων
Υποδομών και Μεταφορών
Υγείας
Θέμα: «Σε εξαθλίωση οι ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ»
Η λειτουργία των ΤΑΞΙ κατά τη διάρκεια της πανδημίας δε σταμάτησε. Επιβλήθηκαν όμως περιορισμοί στον τρόπο λειτουργίας τους, οι οποίοι, παράλληλα με την απουσία μέτρων στήριξης, οδήγησαν τους περισσότερους ιδιοκτήτες ΤΑΞΙ σε οικονομική ασφυξία.
Η Κυβέρνηση έχει αφήσει τον κλάδο στην τύχη του και τα αρμόδια Υπουργεία έπραξαν από ελάχιστα έως και τίποτα για τους περισσότερους ιδιοκτήτες, οδηγώντας τους ίδιους και τις οικογένειές τους στην ανέχεια.
Σύμφωνα με την Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α. και την πρόσφατη επιστολή τους προς τον Πρωθυπουργό, η απαγόρευση πλέον του ενός επιβάτη, ακόμα κι αν πρόκειται για μέλη της ίδιας οικογένειας, είναι ένας ανασταλτικός παράγοντας χρήσης του συγκεκριμένου μέσου μεταφοράς, γεγονός που οδηγεί σε κατακόρυφη πτώση των εσόδων των ιδιοκτητών. Εύλογα δημιουργείται το ερώτημα πώς άνθρωποι που διαβιούν στην ίδια οικία, μέλη της ίδιας οικογένειας, αδυνατούν από κοινού να χρησιμοποιήσουν το ίδιο ΤΑΞΙ.
Επιπρόσθετα, από την αρχή της υγειονομικής κρίσης και την επιβολή περιοριστικών μέτρων, οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν μόνο την επιδότηση των 800 ευρώ, ενώ στο μέτρο της επιστρεπτέας προκαταβολής εντάχθηκαν λίγοι εξ αυτών, συγκεκριμένα το 40% από τους 35.000 ιδιοκτήτες, σύμφωνα με τα στοιχεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας τους.
Επειδή, τα μέλη της ίδιας οικογένειας έρχονται σε στενή επαφή εντός της κοινής οικίας τους, η χρήση του ίδιου μεταφορικού μέσου δεν δημιουργεί περαιτέρω επικινδυνότητα για τους ίδιους,
Επειδή, σε κάθε περίπτωση ο ιδιοκτήτης και οδηγός ΤΑΞΙ είναι πολύ περισσότερο εκτεθειμένος στον ιό συναλλασσόμενος με διαφορετικούς ανθρώπους κάθε μέρα,
Επειδή, το 60% των ιδιοκτητών ταξί δεν έλαβαν καμία οικονομική στήριξη, πλην των 800 ευρώ που δόθηκαν στην αρχή των περιοριστικών μέτρων,
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί
1. Προτίθενται να τροποποιήσουν τη σχετική ΚΥΑ, ώστε να επιτραπεί η μεταφορά πλέον του ενός επιβάτη και μελών της ίδιας οικογένειας με το ίδιο ΤΑΞΙ;
2. Προτίθενται να προστατεύσουν παράλληλα τον οδηγό με χρηματοδότηση υποχρεωτικής τοποθέτησης προστατευτικού κουβουκλίου στα πρότυπα των προστατευτικών κουβουκλίων οδηγών αστικών λεωφορείων;
3. Προτίθενται να εξετάσουν τη λήψη οικονομικών μέτρων στήριξης των ιδιοκτητών ταξί, δεδομένης της δραματικής μείωσης των εσόδων τους κατά τους μήνες στη διάρκεια των οποίων ίσχυε καθολικό lockdown;
Οι ερωτώντες Βουλευτές
Βαρδάκης Σωκράτης
Αβραμάκης Ελευθέριος
Αθανασίου Αθανάσιος (Νάσος)
Αμανατίδης Ιωάννης
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)
Αυγέρη Θεοδώρα (Δώρα)
Αυλωνίτης Αλέξανδρος -Χρήστος
Βέττα Καλλιόπη
Γιαννούλης Χρήστος
Γκαρά Αναστασία (Νατάσα)
Γκιόλας Ιωάννης
Ζαχαριάδης Κωνσταντίνος
Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
Θραψανιώτης Εμμανουήλ
Καλαματιανός Διονύσιος - Χαράλαμπος
Καρασαρλίδου Ευφροσύνη (Φρόσω)
Κασιμάτη Ειρήνη (Νίνα)
Καφαντάρη Χαρούλα (Χαρά)
Κόκκαλης Βασίλειος
Λάππας Σπυρίδων
Μάλαμα Κυριακή
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μάρκου Κωνσταντίνος
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μπάρκας Κωνσταντίνος
Μωραΐτης Αθανάσιος (Θάνος)
Ξανθόπουλος Θεόφιλος
Ξενογιαννακοπούλου Μαρία -Ελίζα (Μαριλίζα)
Παπαδόπουλος Αθανάσιος (Σάκης)
Παπαηλιού Γεώργιος
Παπανάτσιου Αικατερίνη
Παππάς Νικόλαος
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Πούλου Παναγιού (Γιώτα)
Σαντορινιός Νεκτάριος
Σαρακιώτης Ιωάννης
Σκούφα Ελισσάβετ (Μπέττυ)
Τελιγιορίδου Ολυμπία
Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος
Φάμελλος Σωκράτης
Φίλης Νικόλαος
Χαρίτου Δημήτρης
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Ψυχογιός Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου